2013年8月31日 星期六

沖繩之旅 ~ 大自然風光


2008年10月12日

沖繩的大自然風光真的很美麗,我們離開美國村之後,尋覓往殘波岬的道路......真係九曲十三彎,途中經過d蔗田,琉球村,我地突然發覺自己好肚餓,就係琉球村吃個午飯先。吃飯的地方是自助餐形式,我地見到有沖繩料理中的豬手,立即試吓,由於太肚餓,真係食咗先講,已經唔記得影相喇! 大口同事唔係度就真係差d架喇! 冇人好似佢咁好心機影低d食物樣。講番個豬手,真係唔講得笑,又嫩又好食,好滿足 ,二黃小姐吃飽之後忍唔著話:「食飽真係唔同d,舒服晒! 已經充滿力量喇! 未食飯就總係差d嘢,冇心機行!」莎倫好認同呀! 係呀! 係呀! 個人吃飽咗,再出發............殘波岬!

我地架車駛咗入d好似比人"老粒"嘅荒郊野外,正輔女車手再次懷疑個自動導航啱唔啱架 (我地不只一次唔信個自動導航而行錯路架喇 ).................行行吓.......終於到喇!


 



 



殘波岬附近就係御菓子御殿,仲有海灘同渡假酒店,我地梗係走落海灘行吓喇! 順便睇吓有冇好似木村咁嘅靚仔型男係度打排球先 ...........oh.........好失望 ,係冇嘅!........馮經理同二黃小姐行先,見到有班男生係度打排球,馮經理話應該都係一大班高中生嚟嘅,太細喇! 二黃小姐話:「生 "au au",未熟,唔食得!」真係笑死 ....莎倫覺得我地好似姥姥呀 !



 

離開咗冇木村型男嘅海灘,要往萬象毛出發喇! 唔係,就睇唔到日落架..............


 



 


 



好寫意呀! 爽呀!

~ 待續 ~

沒有留言:

張貼留言