2013年8月31日 星期六

沖繩之旅 ~ 從美麗的藍天白雲出發!

2008年10月9日

 

第二天一早起來,天氣非常好 ,就從美麗的藍天白雲出發吧!


我們今次是自駕遊,9:30am 租車公司的職員已經在酒店大堂等我們.........辦理攞車手續時,職員再三強調,炒咗車最多陪 200,000 円,「bu yao tao,jing cha hui zhua ni di !」(不要逃,警察會抓你的!) 莎倫不懂揸車,只是幫手留心d聽d條款,10:30am 終於出發喇! 今次真係辛苦晒馮經理全程負責揸車,二黃小姐睇個自動導航睇路等,莎倫為有坐後排幫手揭吓地圖同旅遊書,仲有.......好重要.......就係................祈禱.....求 主保守我們平安! 亞們! 莎倫唔想陪 200,000 円,更不想給警察 "draw" 我地 !

 
 

我們第一站就到達 "亞咩哩架 V里" ,老實說,莎倫只覺個幸福摩天輪襯藍天白雲好靚,個 mall 就冇"mud"好行喇! 莎倫仲覺得好似係菲律賓d mall 咁,外面幾靚,d鋪頭就冇 mud 嘢好買 ! 不過,我地都唔係諗著行街shopping,嚟沖繩只係想著陽光海灘,入"亞咩哩架 V里"都係順路,而且沿路嚟車上收音機不斷播著嗰d沖繩音樂 (就類同我地廟街彈奏嗰d音樂咁....唔係一樣......莎倫覺得都係嗰d style 囉!) .........播到馮經理忍唔著話:"好 lor wor,夠喇!" 我地想搵CD 鋪買隻青山黛瑪係車到播...........oh no.........咁大個商場一間CD 鋪都冇,d souviner 鋪只係得沖繩音樂 CD 賣!!!


 

最大收穫............就係入咗 JUSCO 買水果食,我地食咗沖繩西瓜 + 巨蜂堤子,我地一邊食,一邊不斷問點解...........好甜呀! 好甜呀! 點解可以咁甜架??? 馮經理話平時返工星期一至五已經行黃埔吉之島,估唔到嚟到沖繩都係行吉之島,莎倫係APM 返工,又何常唔係吉之島吖 !


 


 

註: "亞咩哩架 V里" = 美國村 (租車公司個日本職員係 咁教我地嘅!)

~ 待續 ~

沒有留言:

張貼留言