嚟到西班牙南部,除了明媚的風光

,不得不提她們的美食!!!
莎倫和大口的二人女子為食團,尋尋覓覓繼續在西班牙南部尋找好味的

................
原先在格拉那達 Granada,我們一心只看古蹟,以為只有個 Alhambra Palace
阿爾汗布拉宮,而 d 旅遊書又冇特別介紹有d mud 嘢食店,點知,咁樣反而帶來驚喜

!
莎倫行了大半天,加上晏晝只係食咗d乾糧,好肚餓呀! 莎倫和大口係 Plaza Nueva 往 Albaicin
阿爾拜辛區的路上搵吓有咩食,因為沿路都有不少餐廳,我們 "共吓共吓",首先望吓有冇英文 menu,再睇吓d價錢我地可唔可以接受,d餐廳通常都張貼個 menu
出嚟,慢慢睇啱先.........大口話想搵間有番茄涷湯飲嘅,就係一間名為 Rabo de Nube
有晒我地的要求,我地係睇見佢有個二人海鮮set,又有番茄湯,所以決定幫襯!
餐廳分室內和室外,洋人梗係喜歡室外喇! 我們就入裡面食,餐廳有d家庭 feel,並不豪華。
前菜有幾條沙甸魚同橄欖,賣相麻麻地,但係好食架,實而不華囉!
然後,番茄涷湯出場;講起番茄涷湯,莎倫原先想像唔到原來係咁好味嘅,仲有d抗拒添,始終係中國人口胃,點樣d湯會係涷架,湯應該要熱騰騰至得架,涷冰冰點會好味呢?
飲完會唔會肚仔痛架?! 嘩! 唔試就走寶喇! 其實番茄涷湯係安達魯西亞夏天時的餸菜,由於天口熱,所以個湯就涷冰冰降吓溫囉!
這就是二人海鮮餐,好大碟,有魷魚、魚扒、沙甸魚、青口、蝦同埋蜆,非常鮮甜,d材料好新鮮,好好味,我們食得好飽足呢! 間餐廳其貌不揚,但卻吃到好嘢,好滿足!
哩餐合共 38.5 Euro!
去到塞維爾 Sevilla,早已知她的 Tapas Bar (Tapas 是西班牙小食的意思) 好出色,但莎倫同大口毫無
idea 邊間好邊間出名。而醫肚最實際 ,邊得閒考究間餐廳出唔出名,我們由格拉那達嚟到塞維爾,到settled
好晒,已是下午2點幾時間,莎倫真係勁肚餓,由酒店行往大教堂旅遊區方向,在阿卡乍堡公園前的街口,有幾間餐廳,大口都好明白莎倫好肚餓,停低咗研究吓門口個
menu,然後有位好靚嘅侍應姐姐走過來,大口問靚姐姐有冇英文餐牌,靚姐姐除咗樣子甜美,氣質非凡之外,仲好親切添

!
梗有英文menu喇,靚姐姐d服務態度咁好,我地就係哩間食喇! 靚姐姐d英文好好,好好聽....原來佢唔係西班牙人,而係英國人,唔怪得知喇!
除咗西班牙文,佢仲識法文添,我們閒聊咗一陣,有時,這就是自由行的好處,可以跟不同國家的人傾吓計,交流吓,認識吓人地嘅風土民情。
這間餐廳非常好,d嘢食size可以選擇的,有正常餐的 size, 也有 Tapas size,除咗個沙拉是正餐 size,其餘我們都揀 Tapas
size,貪其細細碟,order多幾碟,可以食多d唔同款式麻

..............莎倫好想講,到哩一刻,仍然好懷念這裡的美食,沙拉d菜同蝦都好新鮮,芝士好香,一"pat"
嗰碟請不要小看它,係豬嘅面珠肉,d肉質香軟極好食,仲有薯仔香腸,牛扒同埋西班牙煎蛋餅,全部都好香口好好味道架

!
我們又飲 Sangria 喇!
好飲又抵過飲可樂。莎倫和大口哩次學d西洋人咁坐露天茶座,都幾舒服寫意,好悠閒,爽呀! 此餐多謝盛惠 28 Euro!
係塞維爾的第二日,由於時間好充裕,中午不用吃乾糧,我們就入咗間 Tapas bar 食 lunch.................
hmmmmm.............眼見切火腿的那位哥哥態度好 ok,但,另一位 served
我地嘅姐姐就好唔掂喇,莎倫同大口再次遇到黑面神

...........唉! 不過算啦!
d嘢食唔係太貴,味道都 ok ,仲 ordered 咗兩柸 Rosado 玫瑰紅酒,總共都係 11.70 Euro,算了吧!
後來莎倫番看旅遊書,先知原來這間 Cinco Jotas 是深受塞維爾人喜愛的餐館........莎倫同大口就

拎晒頭!
哩碟係番茄多士配 Jamon 西班牙風乾火腿,原來兩者係可以咁埉,番茄多士清爽而火腿的味濃,加埋一起係等如好吃囉! 另外,再ordered
咗個沙拉,d菜仍然係好新鮮,加埋面頭d脆卜卜好香口,不會因為係沙拉就太清淡,而黑色的是墨魚,同一碟嘢食,口感竟然可以咁豐富,好吃!
仲有煎鴨胸同阿根廷牛扒,我地揀咗 Tapas size, "小吃多滋味"麻 !
最後靚姐姐再出現,介紹我地吃這個甜品,好香好香呀!
雖然,好味道,但,莎倫已好飽,只吃了一口,唔該晒大口吃晒成件! 今晚吃咗 37 Euro

!
~待續 ~ 下一篇已是此旅程最後一站巴塞隆納喇! 好唔捨得!