顯示具有 莎倫井西葡記 標籤的文章。 顯示所有文章
顯示具有 莎倫井西葡記 標籤的文章。 顯示所有文章

2013年9月7日 星期六

再見歐洲大陸 ~ 回家去!

2008年9月8日上午12:38公開累積瀏覽 312 4





走吧! 走吧! 再見喇 Barcelona! 沒有不捨..........卻是歸心似箭!


 
 
背囊呀! 背囊呀! 經過這西葡一役,你們都要引退了,多可惜!



 

比英航買咗豬仔,可惡的西班牙皇家航空,原來連支水都要比錢!

 

好新好大的 倫敦 Heartrow 5 號大樓! 有廣東話檢查員,倍感親切,返屋企 lu...


 

好嘢! Harrods 呀! 快d入去入番d手信請同事食先,唔係兩手空空返工真係唔係咁好!


 

hehe .........滿載而歸! (其實係巴塞隆納機場仲買咗3舊西班牙風乾火腿 + 2支紅酒添 .........幾乎所有都係飲飲和食食!)

 
 

很完滿的旅程! 再見英國!
 

上機喇!



 
~完~

西班牙 ~ Bacalona 巴塞隆納 (最後一站) II

2008年9月7日下午3:05公開累積瀏覽 672 5





講番巴塞隆納,莎倫想,是整個旅程中可以說是最不喜歡的地方,d人會推撞人喇、拍人背囊喇、tapas bar 個 bar tender 同埋酒店d侍應生黑口黑面喇等等.........大概,繁華的都市也是這樣,或許,外國人來到香港,也是有類似的感觀吧! 其實,都不是壞事,到了那刻,莎倫十分掛念香港,很想家哦! 就快返屋企 lu ........好嘢!
巴塞隆納的景點,話多唔多,話少唔少,但係,對莎倫同大口來說,感興趣的不太多,差不多兩天的行程對我們來說已很足夠。而莎倫也不打算續一的介紹去過的地方,因為,好似巴特婁之家、米拉之家和文森之家等等有名的旅遊點,旅遊書描述會更詳細,莎倫只想寫下自己感想,對於去過的景點,就請大家睇睇相算吧!

莎倫和大口由塞維爾飛往巴塞隆納,settle down 之後都不過是吃中午飯的時間。我們走到蘭布拉斯大道 La Rambla,是熱熱鬧鬧的街道,兩旁商店林立,這裡可說是巴塞隆納的地標,莎倫同大口要找我們的目的地....................


 

就是聖約瑟市場 Mercat Sant Josep.........點解要去? 因為哩度係街市嚟架! 我地為食囉! 我地同蔡瀾有相同的見解就係參觀街市可以了解到當地人的生活習慣,去喇.....莎倫逛菜欄!



 


 
 


果然蔬菜海鮮水果乾果林林總總,街市內還有食肆,有海鮮食,我地見到有蟶子食呀! 應該好好味道,好似我地d食環署街市連熟食中心咁,很有趣!
你地睇吓隻汪汪幾得意,佢地個主人咪係度食緊蟶子囉! 好想攪吓佢,佢個樣實在好可愛好好笑呀! 不過........佢冇蟶子食,會唔會食莎倫隻手指架 ?!





 


La Rambla 都幾有趣,你以為佢好似我地嘅彌敦道咩,佢又竟然有花襠,有寵物襠,有兔仔、雞仔賣,真係包羅萬有!
 
 
 
當然,賣藝少不了,但是張成個鋼琴拎出街彈,都係第一次見,真係大開眼界! 仲有個途人老伯伯攞住自己支柺杖跳起士的舞嚟添,真精彩 !

 
 

而另外引起莎倫興趣的是畢加索美術館 Museu Picasso,美術館很嚴,不准拍照,那麼,就可以專心睇展覽,認識一下 Picasso 的生平和作品喇! 我們沿途所見的民宅也可愛呢!
 

看完展覽,莎倫倍感興趣,需要延伸讀物,所以係會場買咗本 Guide 再仔細研讀!


 

走到 La Rambla 的盡頭,是海上蘭布拉斯 Rambla de Mar,巴塞隆納有美麗的海港,在這裡走走都幾舒服寫意!


 



 


 

 

這裡是桂爾公園,莎倫不打算介紹她有幾出名喇! 反而,想起當日湊巧有小朋友的戶外活動..........................


 

你地睇吓幾得意,佢地舞龍呀! 好好笑呢! 成條龍起碼有三四十個小朋友,好嘈呢!

 




 
這個不用介紹吧! 是巴塞隆納的 icon ~ 聖家教堂,起咗一百年都未起完,宜家仲起緊.....................莎倫沒有入內,然而有一陣感慨,聖家堂原先是為了貧窮的宗教團體起的教堂,本是一座平凡的教堂............但,現在當然係供欣賞,比很貴入場費的旅遊景點喇! 莎倫想,主耶穌喜歡住進這美輪美奐的教堂裡嗎? 不是給人敬拜上帝的教堂,裡面怎樣華麗又如果呢?




 

 
..........................是時候收拾心情反香港了!

西班牙 ~ Bacalona 巴塞隆納 (最後一站) I

2008年8月31日下午3:45公開累積瀏覽 791 3





終於要出發去此旅程的最後一站 ~ 巴塞隆納! 莎倫同大口都係揀選咗坐飛機,省時快捷,年紀大喇,坐通宵車對莎倫來說太辛苦喇!

 
 
清晨的塞維爾並不繁忙,我們在7點鐘左右就抵達為於火車站的機場巴士站等車。原來此不是總站,巴士比我們原先查到的時間更早抵達,相信是早了一班車,而且十幾多分鐘就到達機埸 (比起我們查詢的20分鐘短),莎倫覺得真好彩沒有選擇坐的士 (要20 Euro 架,坐機場巴士2.1 Euro/person,價錢差幾遠)!
我們仍然都是選搭Vueling Airline,塞維爾機埸不是很大,也不繁忙,我們預的時間很鬆動,輕輕鬆鬆的check-in 然後吃早餐,多謝大口同事為莎倫準備的水,萍果和蛋糕,謝謝!



起飛 lu.....
巴塞隆納始終係大都市,機場很大,我們要由C的客運樓走到A才有旅遊中心,而在大口同事問旅遊中心職員攞 City map呀,問點樣搭車去酒店的時候,莎倫就觀賞到西班牙人的變面藝術喇! 勁呀 ! 在我們問嘢之前,係一家幾口的老外家庭,職員是笑容滿面的,但到大口嘅時候..........突然間風雲驟變..........哈哈笑的嘴臉變成黑面神wor ! 不過,好彩佢都沒有不理採我們,講d英文仲好鬼清楚,教我地點搭車,仲話比我地知我地住嗰間酒店好近 Barcelona Sants 火車站添,而機場出城的火車必停 Barcelona Sants 火車站。火車站係機場B大樓,Let's go........
由機場坐火車出城好方便好快 (20分鐘就到),而且仲可以買一種叫 T10 的車票,T10的意思係可以搭 10程車 (地鐵同火車都得),最緊要係機場哩程都包吖麻,如果唔係要單一程出城都幾 Euro 喇! T10 要 7.2 Euro,可以兩人共用一張票,咁唧係每人可搭 5 程車 (每人 3.6 Euro),首先第一個入閘(好似我地d八達通咁拍),然後張張票傳比你後面個同伴,再拍過張票入閘,好方便。


 

莎倫同大口進入咗巴塞隆納,再次進入戒備狀態,大家小心財物呀! 大家睇咗警訊咁耐,千祈唔好信嗰d祈福黨保藥黨之餘,都唔好信嗰d好似好好心地幫旅客其實係火車站搵食嘅騙徒.............等莎倫同大口"波辦"帶大家重溫案發經過,其實世界各大火車站d騙徒呀,d犯案手法都係差不多,這個 Barcelona Sants 火車站係大站,你地當佢係紅磡火車站,深圳火車站,甚至係廣州東火車站就得架喇! 只要平時有留心,你總會發覺火車站有d人係度唔知做緊咩嘢,游游盪盪,好奇怪咁,不似等人,身無行李又不似旅客,只係係度游盪,一到咗 Barcelona Sants 火車站,莎倫就覺得好似係廣州東車站,小心! 然後,不久,就留意到一個係度游游盪盪的男人,對眼係度射來射去,莎倫等大口去完旅遊中心問路,我們孭起背囊走出火車站不久,莎倫正攤開地圖搵酒店位置,剛才在火車站游盪的男子走上來,滿面笑容,用英語說: "May I help you?" 莎倫下意識覺得他不懷好意,露出凌厲的眼神,啤咗佢一眼 :"no thanks!" 以大口都係跑慣江湖閱人無數,也下意識地立即走上莎倫身邊,兩人並排同一陣線,大口也說了: "no thanks!"
這個游盪男就再沒有走近,好彩啫! Thanks God! 其實莎倫係鱷魚頭,老襯底,心裡不知幾驚呀 ...............就係咁,都未定完驚...........莎倫在轉入往酒店的路的同時............哎呀! 莎倫仆倒了...........連人帶大小背囊傾側向前,左膝先落地,好彩繜得穩,否則大背囊必定因個人失重心而再為傾側另莎倫扭傷腰,好彩只是左膝一片大瘀,痛就痛d,不過都係皮外傷冇扭親,仲行得!
終於到咗酒店喇! 巴塞隆納的酒店是整個旅程中最貴的一間要 110 Euro,但,佢又真係最靚最似 4星酒店的一間,地點又就腳!

 
 
 

連早餐也不很不錯,結果大口因為人家d早餐豐富,再次變反肚金魚!

 
 

不過,d侍應生服務態度就麻麻喇! 想要熱開水,佢就唔理三七廿一比壺咖啡和茶,莎倫每次都要同佢地講一次要換,我地以為得我地係咁,點知,隔離檯都係咁,莎倫觀察到個靚媽咪仲有d慶添,搞到個經理走嚟,人家有個 BB,梗係要熱開水喇,開奶開糊仔吖麻,仲要支涷水添! 莎倫同大口就睇著d侍應由第一眼望客人裝出笑臉,別個瞼就黑面仲"廟"咀添 ........真係唔要得!
***********************************************************
在巴塞隆納的第一天,我們去了蘭布拉斯大道 La Rambla,好嘢,終於買到手信比屋企人喇! 係西班牙 hand made 架! 有相為證架!


 


 


 

~ 待續 ~

安達魯西亞‧西班牙南部 ~ 飲飲食食

2008年8月23日下午4:44公開累積瀏覽 689 1





嚟到西班牙南部,除了明媚的風光 ,不得不提她們的美食!!! 莎倫和大口的二人女子為食團,尋尋覓覓繼續在西班牙南部尋找好味的 ................


 
原先在格拉那達 Granada,我們一心只看古蹟,以為只有個 Alhambra Palace 阿爾汗布拉宮,而 d 旅遊書又冇特別介紹有d mud 嘢食店,點知,咁樣反而帶來驚喜 ! 莎倫行了大半天,加上晏晝只係食咗d乾糧,好肚餓呀! 莎倫和大口係 Plaza Nueva 往 Albaicin 阿爾拜辛區的路上搵吓有咩食,因為沿路都有不少餐廳,我們 "共吓共吓",首先望吓有冇英文 menu,再睇吓d價錢我地可唔可以接受,d餐廳通常都張貼個 menu 出嚟,慢慢睇啱先.........大口話想搵間有番茄涷湯飲嘅,就係一間名為 Rabo de Nube 有晒我地的要求,我地係睇見佢有個二人海鮮set,又有番茄湯,所以決定幫襯!




 
 
餐廳分室內和室外,洋人梗係喜歡室外喇! 我們就入裡面食,餐廳有d家庭 feel,並不豪華。





 
前菜有幾條沙甸魚同橄欖,賣相麻麻地,但係好食架,實而不華囉! 然後,番茄涷湯出場;講起番茄涷湯,莎倫原先想像唔到原來係咁好味嘅,仲有d抗拒添,始終係中國人口胃,點樣d湯會係涷架,湯應該要熱騰騰至得架,涷冰冰點會好味呢? 飲完會唔會肚仔痛架?! 嘩! 唔試就走寶喇! 其實番茄涷湯係安達魯西亞夏天時的餸菜,由於天口熱,所以個湯就涷冰冰降吓溫囉!



 
這就是二人海鮮餐,好大碟,有魷魚、魚扒、沙甸魚、青口、蝦同埋蜆,非常鮮甜,d材料好新鮮,好好味,我們食得好飽足呢! 間餐廳其貌不揚,但卻吃到好嘢,好滿足! 哩餐合共 38.5 Euro!
去到塞維爾 Sevilla,早已知她的 Tapas Bar (Tapas 是西班牙小食的意思) 好出色,但莎倫同大口毫無 idea 邊間好邊間出名。而醫肚最實際 ,邊得閒考究間餐廳出唔出名,我們由格拉那達嚟到塞維爾,到settled 好晒,已是下午2點幾時間,莎倫真係勁肚餓,由酒店行往大教堂旅遊區方向,在阿卡乍堡公園前的街口,有幾間餐廳,大口都好明白莎倫好肚餓,停低咗研究吓門口個 menu,然後有位好靚嘅侍應姐姐走過來,大口問靚姐姐有冇英文餐牌,靚姐姐除咗樣子甜美,氣質非凡之外,仲好親切添 ! 梗有英文menu喇,靚姐姐d服務態度咁好,我地就係哩間食喇! 靚姐姐d英文好好,好好聽....原來佢唔係西班牙人,而係英國人,唔怪得知喇! 除咗西班牙文,佢仲識法文添,我們閒聊咗一陣,有時,這就是自由行的好處,可以跟不同國家的人傾吓計,交流吓,認識吓人地嘅風土民情。


 

這間餐廳非常好,d嘢食size可以選擇的,有正常餐的 size, 也有 Tapas size,除咗個沙拉是正餐 size,其餘我們都揀 Tapas size,貪其細細碟,order多幾碟,可以食多d唔同款式麻 ..............莎倫好想講,到哩一刻,仍然好懷念這裡的美食,沙拉d菜同蝦都好新鮮,芝士好香,一"pat" 嗰碟請不要小看它,係豬嘅面珠肉,d肉質香軟極好食,仲有薯仔香腸,牛扒同埋西班牙煎蛋餅,全部都好香口好好味道架 !


 
 
 
我們又飲 Sangria 喇! 好飲又抵過飲可樂。莎倫和大口哩次學d西洋人咁坐露天茶座,都幾舒服寫意,好悠閒,爽呀! 此餐多謝盛惠 28 Euro!


 

係塞維爾的第二日,由於時間好充裕,中午不用吃乾糧,我們就入咗間 Tapas bar 食 lunch.................


 
hmmmmm.............眼見切火腿的那位哥哥態度好 ok,但,另一位 served 我地嘅姐姐就好唔掂喇,莎倫同大口再次遇到黑面神 ...........唉! 不過算啦! d嘢食唔係太貴,味道都 ok ,仲 ordered 咗兩柸 Rosado 玫瑰紅酒,總共都係 11.70 Euro,算了吧! 後來莎倫番看旅遊書,先知原來這間 Cinco Jotas 是深受塞維爾人喜愛的餐館........莎倫同大口就 拎晒頭!



 
是日晚上,我地決定吃好一點,因為係最後一晚係塞維爾,第二朝一早要飛去巴塞隆納 Bacalona 喇! 莎倫同大口仍然念念不忘靚姐姐嗰間餐廳的美食,所以我地決定再幫襯.......................真係冇令我地失望呀!!! 莎倫要比5粒星佢地 ,無論服務態度同d食物質素都是一流架! 好好好! 莎倫好開心呀,終於一嘗到 Jerez 雪莉酒,在出發嚟西班牙之前已決定嚟到要試要試........Jerez 雪莉酒盛產於西班牙南部,莎倫跟侍應哥哥說想試 Jerez 雪莉酒,佢話有呀......at small glass! Small glass, OK,相信係酒精濃度較高,所以 small glass per order。嘩嘩! d酒充滿果香,好甜,濃郁的酒香,在口腔的餘韻久久不散 ,大口就覺略甜,佢話哩d酒,飲醉咗都唔知咩事 ,哈哈 好同意!

 

哩碟係番茄多士配 Jamon 西班牙風乾火腿,原來兩者係可以咁埉,番茄多士清爽而火腿的味濃,加埋一起係等如好吃囉! 另外,再ordered 咗個沙拉,d菜仍然係好新鮮,加埋面頭d脆卜卜好香口,不會因為係沙拉就太清淡,而黑色的是墨魚,同一碟嘢食,口感竟然可以咁豐富,好吃! 仲有煎鴨胸同阿根廷牛扒,我地揀咗 Tapas size, "小吃多滋味"麻 !

 
 
 
 最後靚姐姐再出現,介紹我地吃這個甜品,好香好香呀! 雖然,好味道,但,莎倫已好飽,只吃了一口,唔該晒大口吃晒成件! 今晚吃咗 37 Euro !

~待續 ~ 下一篇已是此旅程最後一站巴塞隆納喇! 好唔捨得!