2013年8月31日 星期六

笑笑小電影之奈良喂鹿記

2009年2月27日上

 
 
奈良另一很出名係鹿呀! 佢地遍佈整個奈良公園,d鹿已習慣與遊人共處。
祖廸﹕「家姐,家姐,等一陣間我要買鹿餅喂d鹿仔架,佢地咁可愛 !」

莎倫﹕「妳未喂囖 。」

祖廸﹕「咁我喂緊d鹿仔嗰陣,你要幫我影相架!」

莎倫﹕「ok! 知道喇!

祖廸﹕「家姐,家姐,嗰邊有小食亭,有鹿餅賣,我要去買!」

莎倫﹕「去喇去喇!」

係哩個時候........d原本懶洋洋晒太陽嘅鹿仔已不知不覺彈晒起身,蠢蠢欲動..........但......祖廸細妹仍抱着一顆赤子之心,完全察覺唔到可愛的小鹿其實係一群餓狼扮嘅 ........佢蹦蹦跳開心笑,咁走去買鹿餅勅! 噢! 可憐的祖廸細妹 !


 

祖廸﹕「家姐家姐,等一陣我喂剩兩塊鹿餅比你喂,咁我幫你同d鹿仔一齊影相吖!」

莎倫﹕「吓 ?! 唔駛唔駛 ...........米攪我! 我驚架! 妳自己喂啦!」

祖廸﹕「 唔驚啦! d鹿仔咁得意,佢地好可愛架!」

就係哩句說話言猶在莎倫的耳仔........就....................去片啦............

你地睇吓,米以為隻鹿好想影相,望實個鏡頭,佢以為部相機係鹿餅呀! 望到眼定定....好彩冇 擒住嚟食.....................


 

祖廸﹕「你睇幾得意!」 小鹿﹕「你喂快d得唔得呀! 好肚餓呀! 快手d喇!.........................

 

!.........(我自己嚟咬得喇! 唔等你慢慢分慢慢喂喇! 我地自已嚟!」


 
一大群扮可愛小鹿的餓狼一步一步向祖廸細妹迫近...............你地見嗎?! 祖廸已退後八步,d鹿

餅係地下而不是係祖廸細妹隻手慢慢咁喂....................祖廸﹕「好驚呀! 吖! 吖! 吖!

  吖!.................好驚呀!」祖廸張d鹿餅擲在地上,d為食鹿冇因為咁退下,仍然哄住祖廸............

祖廸﹕「吖! 吖! 吖! 吖!.................!」祖廸立即張餘下的餅擲得很遠.......「走開呀!」果然有

部分餓鹿走開咗...........不過.........仲有d纏住祖廸...........
  

 

祖廸高舉雙手﹕「冇喇! 冇喇! 你走開喇!」


 

仍有一群為食鹿死心不惜的圍住小食亭


 

莎倫﹕「.........仲話唔駛驚.........仲話留番兩塊餅比我喂...........唔得,忍唔到........太好笑喇 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!」
祖廸 ﹕「我地行lor! 仲好驚呀 !」

莎倫結果全程忍俊不禁 (真係唔止笑到返香港,應該可以笑足幾年!)....d鹿又係為食d

嘅!!!!!!!!!!!! 莎倫係一小賣店前諗住係自動售賣機按罐嘢飲,點知有隻鹿哄埋嚟,嚇得莎倫

吖.......倒瀉晒d coins,點知隻鹿去食地下d coins,真係好驚架! 好彩佢食嗰個係10円咋,100円

500円就有d赤喇! 之後隻鹿仲食小賣店門口張軟雪膏poster 添呀! 老闆娘要即刻走出嚟趕鹿
 
仲懶洋洋添!



 
 
 


 

不過d BB 鹿又真係幾可愛架!


 
好多鹿便便呀!

 

真悠閒!

    
 

~ 待續 ~

沒有留言:

張貼留言