2013年8月31日 星期六

北海道 + 東京 2007 ~ 冬日的美瑛


 
12月9日 ~ 美瑛‧天陰陰,有雪





嘩嘩! 好興奮呀! 美瑛係今次哩個 trip 嘅重頭戲黎架..........一路都好期待! 去美瑛要由旭川轉富良野綫,由札幌坐火車往旭川的途上,積雪愈來愈深,愈來愈白汒汒,終於感受到自己黎左雪國~北海道喇! 一路上天氣變化都幾大,間中放晴,但再行一段路,卻又下起雪來,莎倫真的很雀躍呀!

美瑛有兩條觀光路線: 1) Panoramic 風景展望之路;2) Patchwork 拼布之路;今次選擇左 Patchwork 拼布之路! 下面所見係"親子之木"、"Seven Star 之木"、"Mild Seven 之丘"、"Ken & Mary 之木"......



 



 

d雪有幾深? 睇吓莎倫的一雙足印味知 lor !




我地就係坐這樣的火車由旭川到美瑛,列車只有一卡.....



 

 

 
莎倫同媽媽就係租左火車站前的的士,料金: 5,400円 1 時間......點解莎倫寫左日文漢字,因為莎倫就係用這個 "料金: 5,400円 1 時間" 跟的士大佬溝通! 其實,當我們一步出火車站,d 的士大哥已眼望望,我估佢地都等客等左好耐.........但,我地梗係去吓旅遊中心睇吓有咩攞啦,仲要借吓個 Toilet 用吓,跟住吃過中午飯先開始我地嘅旅程..........當我們行近d的士時,他們特然響安,不是歡迎我地,而是排頭位嗰位的士大佬瞓著左,...........這又令莎倫諗起我地香港班搵食艱難嘅的士司機,係機場排隊排大半日等客 (司機大佬,祝福你們!) 莎倫係香港已經print 好左想去嘅地方,加埋"料金: 5,400円 1 時間" 同司機大佬手指指咁溝通,當佢見到"料金: 5,400円 1 時間",立即烈嘴而笑,表現得很明白莎倫想去邊,然後開車go go go........(真係好似我地香港班的士大佬接到長途客去返機埸沒兩樣,真係搵食艱難!)

 
的士大佬好pro 架,一到左特定景定,就會停車,示意莎倫落車影相,這張相就係司機大佬幫我地影架喇! 佢每到達一個景點,都會陪我地落車吹風同埋指比我地知有咩睇仲講解吓,雖然我地聽唔明,但司機大佬被寒風吹到流晒鼻水,莎倫真係覺得感激架,連聲多謝佢!


 



有些地方,白汒汒一片,原來是馬路,睇黎係佢地先識分.........司機提醒莎倫落車時有對頭車,小心!



 



 

小Tips: 這間是在火車站附近的 "四季之情報館" (觀光案內所),莎倫和媽咪就係借裡頭個洗手間用,火車站旁唔係無厠所,但係天寒地凍,著住d厚衫都幾唔方便仲會冷親個pat pat架; 觀光案內所點都有暖氣,衛生間真係衛生吖痳!

觀光案內所裡面仲有個能操流利英語嘅職員添!


 

沒有留言:

張貼留言