2013年8月31日 星期六

東京之旅美食篇(下)

 2007年 4月


上集講到, 日本的刺身壽司和天婦羅, 今篇帶大家吃鹿兒島黑毛和牛及黑豚涮涮鍋, 以及歎一吓日本人的下午茶! Let's go!


嘩呀! Shabu Shabu 涮涮鍋! 我最鍾意架! 我已是第三次光顧這店, 近幾次到東京必定幫襯! 不是普通美國肥牛黎架, 是鹿兒島黑毛和牛及黑豚, 肉質鮮味, 入口即溶, 好美味呀!



 
 
 

***************************************
好野! 終於找到位於裡原宿的 Bape Cafe, 上次我已經很想幫襯; 但一個人在裡原宿團團轉, 結果行吓行吓, 掛著睇衫, 無搵到


!
 
今次, 靠著一位拖著狗的大叔指引下, 終於找到喇! 好開心呀! 我和細妹都好雀躍, 覺得自己好潮呀, 中環間 Bape鋪頭排晒長龍好叻咩!
我 o地去左日本間Cafe, high tea添呀! d 柸呀連方糖呀, 都有猿人的 logo, 加埋餐廳內的擺設, 非常型格! 食品份量都幾大件, French Toast & Bacon Salad 2 set 3 個人吃都很足夠, 味道一流, 多士內充滿蛋汁, 淋上加拿大蜂蜜, 香甜可口, 咖啡細滑香濃, 真是很滿足的一個下午茶!

見細妹吃到樹起手指公, 在門口賣晒廣告咁, 就知有幾正喇!




 
 
 
細妹問: French toast, 咪即是係西多士?!


真係笑死我
!

 
代官山, 很悠閒的一個好地方, 你隨處可以找到充滿西式格調的Cafe, 店內的糕餅不單止精緻吸引, 口感也是一流, 那些奶油細滑得不得了, 我們一向喜歡吃甜點, 歎一個這樣的下午茶, 真是滿足得很


, 再加上一柸香噴噴的咖啡
, 簡直係 perfect!


 
其實, 不用上班, 可以在這樣舒適悠閒的地方Relax一下, 真係好"正"架!



 
間中, 讓自己身心靈得到休息吧!




*************************************
想搜尋更多美食, 不妨瀏覽一下日本的網站Hot Pepper, 在東京街頭也有免費雜誌派發:
http://www.hotpepper.jp/kanto/


*********************************************************
這個做手信很不錯, 東京超人氣wor! 味道確實好吃!



 
 

沒有留言:

張貼留言