2013年8月31日 星期六

超級期待的 ~ 神戶牛

2009年2月15日


熱切期待的神戶牛到喇! 到喇! 莎倫和祖廸兩隻為食貓,一早預計好神戶遊的行程幾點鍾應該完,甚麼時候要起行去吃晚飯 ! 原先我們想幫襯教會Raymond 夫婦介紹的餐廳的,但最後都是選擇了在三宮車站一帶,因為方便坐火車返京都,所以我們的行裝都是鎖在三宮火車站的 locker。莎倫和祖廸細妹根據旅遊書的推介,尋找一間位於阪急三宮鐵路,位於東急手( Tokyu Hands) 附近吃神戶牛肉料理的餐廳,莎倫和祖廸離開北野異人館於三宮站下車之後,對腳好像裝了自動導航一樣,左轉右轉前行,合二人的力很快找到那間叫 Beef Steak 之 Kawamura............好興奮呀 ......................點知..........點知.........點解位於六樓的餐廳部 lift點都唔停六樓嘅?! 原來樓下貼咗告示,係甚麼甚麼員工咩日,餐廳關館三日,吓?! 唔制呀................莎倫和祖廸細妹很依依不捨,但我地決定快d搵個第二間,我地一定要食神戶牛!!! 我地堅決不幫襯甚麼牛放題,就係哩個時候,我地望過對面,有一間餐廳wor,好似都係食神戶牛料理wor...................


 

d牛有咩蓋章wor,有咩證書,有英文menu wor............係佢喇! 入去喇!



 
餐廳係食鐵板燒的,我地order 咗兩sets 不同乒庫縣 A5牛,一個是牛腰肉150g,另一個是里脊肉130g,大家都有前菜..........


 

莎律
       
 

餐湯和麵包


 
我地ordered 咗支涷清酒


 

我地坐吧檯,莎倫最鍾意睇著師傅在面前烹調


 

神戶牛嚟喇 !


 

 

很欣賞廚師為我們用心的烹調,很感激呢! 久保 San 之後還跟我們寒暄了兩句,多謝我們幫襯!


 





 


 







 


 


 


 

好味道! 真係好味道! 莎倫不用講甚麼牛有牛味入口即溶的廢話,大家睇圖估吓有幾好味喇! 哩餐價錢尚可接受,每set A5 牛為 7,900 円,支酒 1,260 円,計埋服務費及稅總共 18,760円 (應該平過係香港食嘅! ) 比餐廳條 link 大家參考吓:
http://www.mouriya.co.jp
食完飯都係 7:30pm...........細妹真利害,靈光一閃,話仲有時間去行0101百貨公司一轉,come on.........let's go! 其實日本一月正值大減價,就咁,莎倫係10分鍾內買了一件只值三千多円的大褸 (結算港幣都係二百多元),祖廸都買咗件,佢話就算買番屋企當晨褸著都好抵 ,莎倫仲有買咗件長身格仔襯衫,二千多円,祖廸話買番屋企當睡衣著都好抵,就咁莎倫買咗兩件,細妹就買咗5件嘢,真係滿載而歸,係帶點酒意 ,大家 hee hee 哈哈的離開神戶回京都去!


 
 

莎倫買咗咩衫?! 翌日往奈良就知道喇! ~ 待續 ~

沒有留言:

張貼留言