2013年8月31日 星期六

風景如畫 ~ 嵐山

2009年3月8日
 

旅程來到第七天,莎倫和祖廸去了京都的嵐山,我們很慶幸可安排來到這裡,因為嵐山的風景真的很美 。很感謝 主,那日天氣很好! 由京都往嵐山坐巴士要45分鐘左右,沒所謂吧,大家放慢腳步,放鬆心情,一起遊嵐山吧.................
嵐山的地標景點渡月橋,我們的合照影得好嗎? 莎倫和祖廸來到這裡,開心雀躍,祖廸本來替莎倫影張相,但有位日本遊人經過,他成副攝影人裝備,主動的要幫我們兩姊妹來個合照,先影了一張,不過有很多陰影,他很不滿意,然後叫我們行後一步,再來一張,123笑 ,今次ok掛? 得咗 !

 

 




 


 

 


 





 

 





 





 


 

嵐山真寫意閑息,難怪我們已故國家總理周恩來曾兩度雨中遊嵐山,身為中國人來到遠方要尋尋周總的提詩,真是詩中有畫...............


 

 

莎倫尋尋覓覓,要找那竹林深處,世外桃源..................真的很美呀! 很清幽的環境,讓我們一起深呼吸,好好享受 神創造的大自然景物,感謝 主賜與生命,讓人可以享受 神造的萬物...........真的洗滴心靈,心裡有說不出的寧靜,置身高高的竹木其中,人變得很渺小........


 

 

 
 



 
 
 

 

穿過竹林,到了一個十字口位,究竟點行呢?! 睇吓地圖先,就係哩個時候,有位靚仔走埋嚟,我地香港人真係唔好,常以小人之心度君子之福 ,莎倫其實不為意靚仔係同緊我地兩姊妹講緊嘢 (咁佢講緊日文麻!) 而祖廸細妹諗住佢係店舖d人只係門口兜緊生意,大家都冇理佢,點知佢走近我地,同我地講嘢,但見我倆眼光光望住佢 ,佢即刻轉 channel ﹕「 May I help you?」 真係有d慚愧,靚仔係見我地睇地圖,想幫我地咋 ,唔係叫你幫襯買嘢呀 (we are so bad)! 佢用清楚的英文教祖廸和莎倫應該往那個方向走,就可到達京福嵐山站 ! 京都人真係跟東京人好唔同,莎倫不其然諗起係東京都未開口問路,d途人就閃開的情景! 「多謝你呀! 靚仔! 真的對不起!」


 

好可愛的記念品店

                                           
 

 

到京福嵐山電車站喇! 電車好有懷舊感覺............


 

 


 

 


 

我們要離開嵐山前往下一站金閣寺去........................~ 待續~

沒有留言:

張貼留言