2013年9月7日 星期六

西班牙 ~ Sevilla 賽維爾 I

2008年8月11日下午11:45公開累積瀏覽 682 7





Day 11 一早由 Granada 格拉那達坐巴士往 Sevilla 塞維爾 (搭巴士平d快d,18.57 Euro,車程 2.5小時)
莎倫和大口一抵達塞維爾再次遇到好人,由於 Sevilla 的巴士中繼站和火車站有一段距離,而我們預訂的酒店在火車站附近,所以要坐市內巴士前往,我們在巴士站看了路線圖,以為第四個站落車,上車之後就好留心數著喇! 點知,唔知點解有兩位太太知我地要係火車站落車,立即話比我地知唔係哩個站落,未到呀! 好好心呀! 但佢地就快落車,即早過我們到站,佢兩位係落車前就轉個頭問後面嘅乘客係邊個站落車,知道佢係遲過火車站至落車,就好開心同放心,叮囑嗰位乘客提我地幾時到站,佢地落車前還跟我們說不用擔心,後面個乘客會提我地落車架喇! 到咗火車站,何止後面一個乘客提我地落車,係後面眾多乘客提我地到站呢! "Thankyou.......Thankyou very much! " 唔該晒!
莎倫和大口 settle down,吃過豐盛的下午茶,開始遊遊歷歷.......................
 
"愛情不過是一埸玩意,有甚麼好稀奇...La mour...la mour.....la mour........" 為 mud 事幹唱起 <<卡門>> 來呢?! 咁 <<卡門>> 同 Universidad de Sevilla 塞維爾大學法學部校舍有mud關係呢? 原來此乃舊皇家煙草工廠 (生產雪茄的工廠),而 <<卡門>> 的舞台劇就是以這工廠為背景,女主角"卡門"就是工廠的女工...........現在的大學外牆,仍保留昔日香煙工廠的彩繒瓷磚和工廠的招牌。

 
 


嚟到 PI. Santa Cruz 聖十字廣場


 

啊! 原來 Los Gallos 就係哩度! Los Gallos 是甚麼地方呢? 其實莎倫在編排旅程時,一早已鎖定目標,在 Sevilla 一定要欣賞 Flamenco ,因為 Flamenco 是源自西班牙南部,結合了吉普賽民族傳統舞蹈和安達魯西亞地方的民謠及民俗舞蹈,係 Sevilla 睇 Flamenco 就好啱數勒! 而 Los Gallos 是塞維爾的老字號 Flamenco 佛朗明哥酒吧,多本旅遊書都有介紹,而且仲咁就腳咁快搵到,睇完 show 行路返酒店都仲得,我們即刻訂位,一晚有兩埸 show,分別係 8:00 ~ 10:00pm & 10:30 ~ 00:30,我地睇 8:00 嗰埸 (但賣票的人提我們7:30pm 早d到,啱嘅,早d到坐d位好d)。門票係 30 Euro,包1柸 drink,莎倫和大口都飲 Sangria,我地覺得抵過飲可樂!


 
 
由於 Los Gallos 是酒吧 www.tablaolosgallos.com,所以觀眾d位同個台好近! 開始喇! 足兩個鐘頭嘅精彩表現開始喇!


 





 

 



 

 



 





 


 


 


 

 


 

Good show! Good show! Good show! Good show...............Good show! ..............真係好好睇! 精彩絕倫.........莎倫非常 enjoyed the good show! 睇完 show 之後一路行番酒店心情仍很興奮! 整個 show 分別由兩個結他手,三個歌手,五個舞者演出,個個都落力表演,他們配合得天衣無縫,時而低沉哀怨,時而激情澎湃,觀眾看得入神,每到精彩高潮之處各人禁不住起立拍掌! 莎倫很滿足 !
 
~待續~

沒有留言:

張貼留言