2013年9月20日 星期五

少女峰 ~ Day 6 瑞士之旅 2010

2010年9月25日下午5:14公開累積瀏覽 1039 8





6月4日 2010年 少女峰 天氣晴朗
今天天氣呵呵呵! 一早起來,太陽出來了,太陽出來了 ! 真係守得雲開見陽明! 心裡那份雀躍不知怎樣形容,美麗和暖的陽光你是如此寶貴! 我們快快行動,今日我們會離開 Interlaken 搬進山腰的 Grindelwald 落腳。真是風和煦麗,火車一到 Grindelwald,我們就歡喜到不得了,這是一個可愛美麗的小鎮。我們先往酒店,酒店職員又是超 nice 的,真是 a nice day! 我們一到步職員已經知道我們是誰,由於時間很早很早,都未到 check-in 時間,她先請我們放好行李,我們閒聊了幾句,說給她知道我們準備上少女峰去,她說應該是明日天氣好一點,但她說不打緊,立即替我們上網看即時天氣報告,「very good, no cloud!」真係好開心呀! 然後,我們跟她說明天想要玩的戶外活動 (玩 mug,現時賣個關子先,下回分解 ),她說好,非常好,並借電話給我們以及為我們接通了號碼,莎倫和祖迪細妹好興奮的預約明日的活動「great......10:00am.....see you tomorrow!」 .......yeah! 好嘢! 真係超級期待! 一切東西都安頓好了,是時候上少女峰去 .............出發!

 


 

嘩嘩! 起哄呀! 瑞士的代表聖班納犬一出場,全個車站和火車的旅客全部起哄,明星狗呀! 好可愛呀! 莎倫嚟瑞士之前,真係好恨可以係哩個旅程遇見佢地架,今日願望成真,好開心呀! 祖迪細妹見到明星犬,更瘋癲,佢同狗特別有緣,是她先發現星蹤的,開心到癲咗!



 

 

好藍的天空

 

中途有個位停車,給遊人影吓相

 



 

 



 

然後再上車出發

到了!


 

 

大家一到步都好努力寫 Postcard,仲打了一個長途電話給亞姨,問清楚她們家的地址。係哩度寄 Postcard,郵 chop 上有 Top of Europe 的字,好有紀念價值。莎倫寫咗一張寄比自己,仲寫咗幾張比D好朋友,最特別係有一張比我老細,內容係「多謝你批我放假,所以現在才可以係少女峰寫 Postcard 比你咋。請你繼續批我放假,咁我就可以係唔到嘅地方再寄過 postcard 比你 莎倫上」


我們穿過冰宮,大家小心地滑呀!

 

穿過冰宮是出來戶外的地方,嚟張合照先,此時此刻,永誌難忘!




 
影完哩張相,祖迪細好又嚟忽發奇想,「早知帶支香港特區區旗嚟喇,以示我地攻頂成功。」傻傻地!


 
媽媽哩張相好型,希望佢滿意今次的旅程喇!



小心D

 






 

 








 

 


見到哩個,大家嚷着要玩要玩 ...........好彩莎倫係出發之前勁煲飄零燕,睇到彼得點玩雪屐,唔係講笑,真係學到嘢,起碼識剎制先。我地就好像返番去細個嗰陣,去到公園玩 "sir"滑梯一樣,"sir" 完一次,要再"sir"一次。

 

媽咪係到睇住我地玩﹕「你地去玩喇,去玩喇!」好 warm ! 真係好似兒時,媽咪帶我地去公園玩咁!
細妹﹕「家姐,點解你可以滑得咁快架?
莎倫﹕「我學彼得架,有一集講佢同D同學比賽雪屐,仲嬴咗添。」
細妹﹕「家姐,我地 sir 埋哩次好喇,要走喇!
莎倫﹕「哦! 知道!
然後……「哈哈哈哈哈………哈哈哈哈哈」X 1000……「好玩呀! 好玩呀!,,,,,YOHO..YOHO!X 1000………
細妹﹕「家姐呀,不如我地再 “sir”多次囉!
莎倫﹕「嘩! 好呀!

就係咁,我們係少女峰玩到3點鐘,真係要走喇!

 



 

 



 


 

 






 




 

 


 


這是我們在 Grindelwald 入住的酒店房望出去的景觀,太陽下山了,金黃色的陽光把雪山照耀得像肥牛一樣!


是很美滿的一天,真係玩得好開心,玩得好攰,明天再玩過!
~ 待續 ~

沒有留言:

張貼留言