2013年9月20日 星期五

飛行特集@Grindelwald ~ Day 7 瑞士之旅 2010

2010年10月3日下午6:57公開累積瀏覽 1202 9





6月5日 2010年 Grindelwald 天氣非常晴朗
晨早起床,清新開朗,陽光溫暖帶來無限美. ..........咁好唱口,因為太開心同興奮喇 ! 今日早上的活動沒有媽媽體力上的參與,但她精神上卻百份之二百的支持我們,她跟莎倫和祖迪一樣的雀躍,「你們去玩得開心D喇!」吃過早餐,我們和櫃台打了一個招呼,不要在早上清潔房間,媽媽會留在房內休息,等莎倫和祖迪遊玩完就回來跟她一起午餐。
去邊? 跟莎倫嚟啦,我地先要上山 First,唔駛驚唔係打劫或者綁架,我地係要從另一個角度看少女峰同埋小鎮 Grindelwald,實行玩轉瑞士..............


 

我地今日係去飛呀! 我地會先係 Grindelwald 的吊車站,上到 First,由2150M玩滑翔傘飛降落 Grindelwald,全程大約20分鐘.................





 




大家準備好沒有?

請戴好頭盔
 



專心的聽講解

Are you ready?




Run Run Run.........

 





Yeah!!!!!!!!!!!!!! 好呀!!! 世界那麼大!!!!!

"See me fly, I am proud to fly up high
  不因氣壓搖擺 只因有你擁戴
  Believe me I can fly I'm singing in the sky............




"you know...Jungfrau is just in front of you!" Pilot 對莎倫說。吓...少女峰就在眼前,是這麼近嗎 ?






祖迪細妹呀! 「Hello!!!」


 


 





勁正!!! 下次嚟瑞士,一定要玩呀!





 





 


 





 





嘩! 莎倫見到自己個影好大呀! 大過架車喎!!!




「睇到我嘛?」

 


我飛過了樹林和山谷

 


 


「大地在我腳下!」

 

D屋好細呀!



 




唔係 Google Map 嚟架

 
 



 

成功著陸!
 



Pilot 亦忙於接下一單生意
 

感覺真係超爽耶!!!




美麗的著陸地點

 

我們兩姊妹,玩完這個之後,心情久久未能平服,因為實在太好玩,太興奮,太開心,太正,太爽,太唔知咩 ......我們的情緒太高漲,邊行邊大笑的離去,好有笑傲江湖的感覺 ..........真的是時候去買點吃的,回酒店跟媽媽吃午餐和細說我們的經歷,莎倫和祖迪再次好似回到細路仔的時候,回家跟媽媽說了今日學校去旅行的好玩嘢一樣,吱吱喳喳過不停.......!
滑翔傘的資料: http://www.paragliding-jungfrau.ch/start-e.htm
~ 待續,下一篇我們會去遠足! ~

沒有留言:

張貼留言